Home > Uncategorized > Eerste indruk

Eerste indruk

Ik ben tevreden over mijn eindwerk onderwerp.  Hoewel Adobe AIR mij grotendeels onbekend is (ik ken het wel van Tweetdeck, die gebruiken Adobe AIR), lijkt het mij een intressant onderwep om me erin te verdiepen. Sinds de Facebook applicatie die we moesten bouwen voor het vak Gebruikersinterfaces van Erik Duval ben ik sterk geïntresseerd geraakt in webgerelateerde applicaties.

Daarom begin ik met een tutorial te volgen… Zie hier:
http://www.senocular.com/air/tutorials.php
en hier:
http://www.senocular.com/air/tutorials/air101/

Categorieën:Uncategorized
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

