Home > Uncategorized > Voordelen van Adobe AIR

Voordelen van Adobe AIR

Why Adobe AIR

In mijn vorige post vroeg ik mij af wat de voordelen waren van Adobe AIR tov een webapplicatie.  Op het eerste zicht moet ik zeggen dat er geen zijn, maar Adobe AIR laat dan ook toe om Desktop applicaties te bouwen die de eigenschappen hebben van webapplicatie + nog wat extra’s van de AIR-runtime zelft (wat die zijn, moet ik nog uitzoeken)…

Een tiental AIR applicaties: http://www.adobe.com/devnet/articles/air_sample_apps.html
Het opvallendste is dat er Desktop applicaties gemaakt worden die eigenlijk webapplicaties vervangen… Zo is er een Digg-applicaties, zo moet je niet iedere keer naar digg.com surfen.  Of er is een Twitter app.  zo moet je niet steeds naar twitter.com surfen…
Moet ik hier ook zoiets maken… zo ja, dan heb ik al idëeen in mijn Mindmap… zoals de social network tak 😉

Adobe AIR: 10 reasons to love it, 10 reasons to hate it.
Klein overzicht van voor-en nadelen… nog geen grote superdeluxe voordelen gevonden… straks nog eens lezen, nu weg

Categorieën:Uncategorized
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

