Home > meetings > Thesismeeting Oktober Week 4 (2009-10-27)

Thesismeeting Oktober Week 4 (2009-10-27)

  • Aan de hand van gesprek met oom en tante requirements opstellen. Wat moet de applicatie kunnen?
  • Enquête:
    • met schalen werken: hoeveel tijd neem je voor je trip te plannen
    • boeken en sites scheiden, hotels komen minder voor in boeken dan op sites
    • vraag 6: zelf gaan kijken wat de functionaliteiten zijn van die sites en dan scales gebruiken = handig voor grafieken, direct afleesbaar
    • vraag 9: zelf al functionaliteiten voor mijn app gaan bedenken en vragen of ze die zouden gebruiken
    • niet zo losjes aanpakken…”onder diegenen die het serieus invullen, verloot ik 2 cinematickets”
    • op ’t einde: mag ik u contacteren, zo ja, op welk e-mail adres? en garanderen dat die niet zal gebruikt worden voor andere doeleinden
  • planning opstellen ifv deadlines
  • papieren prototype af hebben voor in presentatie
  • requirements opstellen voor mijn tool: functionaliteit, … Moet volgen uit de besluiten in de literatuurstudie
  • een trip-plan-applicatie maken
  • dat de gemiddelde kost per nacht in een bepaald land berekend
  • trotter heeft die data, dus misschien kan ik er ook aan
    • via yahoo pipes: werkte met api’s & scraping, dan heb je die data direct
    • travbuddy
  • mensen attent maken op milieu
  • toeristische data van waar mensen naartoe gaan gebruiken

Wat zal mijn tool bijdragen aan de visualisatie van toursime? Wat onderscheidt mijn tool van de rest?

Categorieën:meetings
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

